student

Student

Dette skjedde på 80-tallet.

Jeg var student ved et universitet i Midt-Sverige.

Tjue år ung, ingen fast forhold, men fortsatt med en seksuell cravings.

 Holdt meg i form ved å være involvert i en lokal bokseklubb, ikke så mye for ‘vold’ skyld at det var bare jævla god trening.

Men til poenget, sist fredag ​​og fullførte eksamen, på tide å gå hjem.

Jeg bodde nesten 30 mil fra universitetet og på den tiden hadde jeg, som en fattig student, så klart ingen bil.

Men det hadde brukt å gå bra i det siste også å stå ved utkjørselen til motorveien og viser tommelen.

Sagt og gjort, pakket det lille jeg kunne ta med hjem. Vaske mamma og liten studie.

En vakker dag tidlig på sommeren, det var så Jeg bestemte meg shorts og t-skjorte.

Pall kondisjonerte meg ned til veien og hadde med meg en liten hånd håndskrevet skilt med navnet på min hjemby.

Vanligvis når jeg hadde haiket så var det noen lastebilsjåfør som forbarmet seg over meg og plukket meg opp.

Den dårlige delen av dem pleide å være at de hadde en slik Gjenvunnet snack behov til hele turen var ikke lov til å sove et kyss.

Men denne dagen virket chaffisarna ikke har behov for noen å snakke med, om lag tjue hadde nok allerede svischat passere før en vanlig smith Volvo satt på blinklys og kjørte inn i veikanten.

Jeg kjørte opp til bilen og åpnet døra

-Hei og takk for stopping, oppblåst jeg opp.

-Hi deg, er Miriam navnet mitt og så at du må til byen x akkurat som meg, så hoppe i, jeg vet

– Nydelig, heter Freddie meg hvis jeg vil kaste i vesken min
?
-Sett det på baksetet bare.

-Ok, tok og kastet posen i ryggen og krøllet inn i meg på passasjersetet foran.

Tok meg en nærmere titt på min “frelser”, en kvinne i som 40-år gamle, godt vedlikeholdt som det så ut.

Langt blondt hår med en hestehale i nakken. Mørke solbriller, en tynn ermeløs topp og en kort kjole.

Hun hveste ivägi ikke altfor tett trafikk, hun kjørte bra, beveget seg glatt og akselerert ennå på bra.

-Har vært på jobb hele uken her i byen, men flott å få gå hjem nå.

Hun fortalte meg at hun var gift og hadde ett barn, en jente på nesten tjue år.

Vedtatt slik at jeg gjettet rett på hennes alder, bør hun trolig da være rundt 40 uansett.

Hun var gøy å snakke med og deretter vi var fra samme by som vi hadde mange felles venner og opplevelser.

Turen vil ta nesten fire timer, så Jeg gjorde det behagelig for meg i stolen.

Kastet litt fordekt blikk på kne og ben, kledd i nylon som det så ut.

Jævla gode bein hun har, tenkte jeg.

Visste lem rykking i shorts ved tanken på slik at hånden stryke av disse rasben.

Slog bort fra meg til å tenke, ville sikkert bli fordømt pinlig å sitte her med en boner i bilen hennes.

Reisen fortsatte med hyggelig prat før jeg følte øyelokkene blir tunge.

Beklaget til meg at det har vært en tøff uke med en stor eksamen.

Det er ok, ta en lur, våkn jeg deg når vi kommer dit, sa hun.

Sett ned ryggen litt og lente seg tilbake å vente og la tankene flyte bort.

Bilens jevn summing gjorde meg sovnet.

Våknet opp til en liten stund senere når Miriam gjorde en skarp sving og valgte den neste veien hjem.

Med mine øyne halvt lukket, så jeg hva jeg allerede mistenkte, var jeg fullt i stand

En anstendig bule i shorts ..

-Faen, faen, tenkte jeg, hva jeg skal gjøre?

Prøvde å forbedre litt på stilling slik at det kanskje ikke synes like mye.

Foldet hendene i fanget for å skjule enda mer. Men nok fan syntese elendighet uansett.

Myste litt forsiktige mot Miriam for å se om hun muligens lagt merke til noe.

Hot damn, hun hadde det!

Hun stirret rett på min bump.

Men jeg trodde jeg så noe suktande av hennes utseende så helvete som gikk av meg.

Jeg lot til å sove og bare endret stillingen litt, skjøvet fremover i livet noe og gitt ut mine hender fra armene.

Lå stille og funderad på Jeg kan fortsatt gått for langt, blir kanskje gå hjem?

Men nei, etter en stund hørte jeg en diskret affære.

En hånd kom snikende mot min bule.

Hun følte seg forsiktig det, la fingrene forsiktig glir sammen med det, som om hun målte lengden av den overflate shorts.

Min kuk rykket den hyggelige kontakten, men hun var ikke redd for det.

Nå tok hun soft top lem med hånden, strøk det mer fast.

Jeg kikket mellom de lukkede øyelokkene på henne, hennes munn var halvåpen og tungen fukte leppene ubevisst.

Plutselig stoppet hun streke hans kuk.

-Faen jeg trodde, det var nære.

Men hun var sikkert ikke stoppe, men hun rullet opp skjørtet hennes litt og la henne frie hender forsvinne under.

Snike Overvåket henne og så at hun kjærtegnet seg.

-Håper hun ikke kjøre oss til døde, det slo meg.

Men hun hadde senket farten og holdt døde rett på veien.

Nå kom hånden hennes igjen snikende mot meg.

Nå hadde hun sluppet noen hemninger eller Kanskje hun la merke til at jeg sannsynligvis ikke sove, men var på notater.

Allikevel hun kjærtegnet pikken hans mer fast.

Hun droppet det for en stund og suksesser med en hånd å fikle bunnen av fly glidelås.

Hånden hennes føltes kjølig mot min nakne hud på magen.

Hun klarte å få hånden under trusen og grep hans kuk begjærlig.

Vinklet oppover og klarte å slippe det gjennom hans fly.

Miranda utgitt avgir et gisp.

Alle 20 cm sto som en påle rett opp.

Hun trakk forsiktig ned forhuden over glans, glans glinsende blå-lilla i skumringen i bilen.

Jeg tror jeg aldri har vært så kåt før, var situasjonen slik ekstremt erotisk.

Hun ble vellykket motta knappen fingrene rundt pikken hans. Lav precharge skinte på glans.

Hun gni forsiktig inn det på pikk, la henne i hånden og deretter følge kuk hele veien til roten.

Stakk fingrene i hans fly og følte pungkulornas vekt.

Mass Rade dem forsiktig.

Jeg kunne ikke hjelpe, men stønnet ubevisst til.

Hun så litt søking på meg, men jeg lot som fortsatt sove.

Hun tok tak i pikken din og rykket det mer fast.

Med lange myke funksjoner, glans massert hun til.

Drug med forsiktighet negler på glans roten, strøk rett der.

-Satan hva en lettelse, sannsynligvis var ikke første gang hun gjorde dette ..

Jeg skjøt opp i livet litt å gi henne bedre tilgang.

Hun rykket meg nå med visse egenskaper. En utrolig sexy smell lyd ble hørt.

Jeg visste at orgasme ikke var langt unna.

Det var helt umulig å være helt stille nå, men jeg stønnet opp med runkdragen.

Følte at pungen trakk opp litt og hans kuk svulmet ytterligere.

Mirjam sikkert lagt merke til også det, var hennes grep først nølende, men da hun så ut til å bestemme seg og tok noen raske strøk.

-Ahhhh, faaaan, gud jeg vil.

Semen pulset ut i lang spray.

Miriam gjorde imidlertid sin hånd over glans så det meste bare strømmet ut av hånden hennes.

Men noen landet på min t-skjorte og kjørte på shortsen.

Nå kunne jeg ikke later til å sove mer, men kunne bare stønne høyt.

Omsider orgasme kokte bort og mine kramper sunket.

Jeg åpnet øynene helt og så på Miriam.

Hun smilte til meg med et spørrende blikk.

Var det ok, jeg bare kunne ikke hjelpe, sa hun.

– Det var mer enn ok, var blant de mest komfortable jeg har opplevd

Miriam utgitt nå min droop kuk var fremdeles holder sin hånd knyttede, lav sperm dryppet fra den.

Hun fisket opp et stykke papir fra døren lommen og tørkes alt.

Hun så meg dypt i øynene raskt, brakte hans fortsatt fuktig hånd til munnen og sensuelt, hun la henne tungen stikker ut og smak av hånden.

Et lite stønn unnslapp henne.

Jeg følte det var nok på tide å gi noe tilbake.

Som Jeg la hånden min landing på fanget.

Kjærtegnet meg opp under skjørtet hennes.

Følte det var stay-up strømper hun hadde på seg selv.

La hånden min vandre videre opp.

Ingen truser!

Følte fuktig varme mot hånden min.

Jeg la en finger spille i elvemunningen

-Aahh, ooh hun gispet etter

Mass Rade mykt hennes mons Veneris, på side av klitoris.

Bena hennes skalv litt, følte at bilen også skalv.

Gjorde fingeren synke inn i den varme våte.

Mirjam skutt opp magen hennes for meg å få tilgang.

Jeg la min finger spille i hullet hennes.

Ja ooo bare sååå, meer, stønnet hun

Hun løftet litt på rumpe og med den ledige hånden trakk hun skjørtet opp til midjen hennes.

Jeg hadde nå fri tilgang til hennes kjønn.

Jeg slapp henne og tok av meg bilbeltet.

Miriam kikket uforstående på meg, men jeg visste nøyaktig hva jeg gjorde.

Jeg presset ryggen min stol så langt som det gikk, og deretter tok og dyttet tilbake selv stolen litt.

Hun nådde tydeligvis fortsatt ned til gass for bilen rullet på men ikke så fort ..

Jeg nå la hodet mitt synke inn i armene hennes, holdt jeg knapt mellom rattet og henne.

Ble ansiktet tett mot brystet hennes, følte lukten av kåt kvinne.

La min tunge smak av hennes mons Veneris, smakte søtt og salt på samme tid.

Miriam pustet uberegnelig nå og prøvde desperat å løfte henne fitte mot munnen min.

Jeg lot tungen min utforske hennes hule munn ..

Smakt hennes safter rant ut av henne.

Det var litt vanskelig å oppnå hardt ned så Jeg lot fingrene mine synke inn i henne mens jeg sugde forsiktig hennes klitoris mellom leppene mine.

Mass betinget forsiktig mellom leppene, suger forsiktig på det slikket rundt det.

Samtidig, la jeg fingeren min til å arbeide jevnt i hennes fitte.

-Aaaaahhh, guuud, slikke meg, AAT miiig, jeg kooommeeer, skrek hun for

Hun skalv ukontrollert, kramper, rykninger hennes kropp

Det rant, Spratte ut saften fra fitta hennes, jeg la min munn dekke hennes åpning og drakk henne.

Midt i det hele tatt, la jeg merke til at bilen svaiet ganske ukontrollert, løftet jeg hodet mitt og skrek

-Pass opp!

Bilen hadde blitt presset mot veggen reinsdyr og spratt i søla utenfor.

Miriam krympet seg og raskt rettet opp bilen.

-Puuhh, nær øyet at hun utbrøt

Man kan ha stoppet før det startet, sa hun og smilte.

Ja vi vil gjøre neste gang jeg sa og smilte en våt smil tilbake.

Etter ikke altfor lenge, vi kom til byen vår, kjørte Miriam meg hele veien tilbake til gården og ga meg et kyss farvel.

-Håper du trenger å løfte flere ganger ringte hun etter meg.


Leave a comment